Bence kese büyüdügü için oluyor
1 . Hamileligimde de öyleydi valla ben geriniyodum
Şuan 10. Haftadayım 2. Gebeligim bunda da sizin dediginiz gibi sabah uyandıktan sonra gerinme istegi geliyor biraz geriniyorum
Bence o karın büyümesiyle ilgili ben o sekilde düşünüyorum