Rhal yenidoğan için hangi biberonu önerirsiniz? Philips avent 0 aylık gaz gidericili yeşil aparatı olan biberonu düşünüyorum kullanıp memnun kalan var mı? Sizce ilk ay için gaz giderici özelliği olması önemli mi sonraki aylarda mı alınmalı
3boysmom Rhal ben oğlumda gaz önleyici değil diğerini almıştım, sorun olmamıştı hiç gaz sorunu yaşamadım. galiba bebeğe bağlı birazda, şimdi doğacak olanlara da aynısından aldım bakalım nasıl olacak. ben uzun süre kullanıp memnun kalmıştım🙏