İlk gebeligimde 37+0 da sezeryanla 2600 dogdu ikinci bebegimde bu civarlardamı dogar doktor ilk dogdugunda az demişti sonrasında kilo alımları mama yemesine ragmen 500 600 gramdı aylık birinci bebegi zayıf olup ikincisi normal aralıkta doğan varmı doktor birinci dogumda erken oldugu için ve suyum geldigi için yine bu haftalarda sezeryana alırız dedi bebeğe kilo akdırmak için neler yyemeliyiz genel olarak kaşar süt ürünleri bol bol tüketiyorum şuan 11+1 haftalığız