Ebruas canım bende o hastanede doğum yapmak istiyorum şundan sebep orada benim daha önce takiplisi olduğum Emine Dilşad hanım var . Eskiden başka hastanedeydi oraya geçti. Siz gittiniz mi birine hastane nasıl memnun musunuz? Bende doktorum için oraya gideceğim insallah.