Mutlu_Bir_Anne3 oznurr1 Ben Fetal DNA yaptırdım. İlk gebeliğimde de yaptırmıştım, o zaman isteğe bağlıydı 2li taramadan sonra yapıldı, şimdi zorunlu ve sonuca göre 2’li yapılıyor veya yapılmıyor.
Mutlu_Bir_Anne3 oznurr1 Daha sonuçlar çıkmadı. Fetal DNA ile öğreniliyor ama. İnşallah sağlıklı olsun da gerisi önemli değil.
Kedi07 oznurr1 ilk gebeliğimden ikiz kızlarım oldu. İkizlerde tarama testi yapılmıyordu. İkinci gebeliğim tekil ama hiçbir tarama testini yaptırmadan direkt fetal dna yaptırdım. Haftası gelince de detaylı ultrasona girdim.
Postmodernmom oznurr1 evet çok memnun kaldık doktorum önerdi bölge sorumlusunun da iletişimi iyiydi 13 haftalıktık kan verdiğimizde