Kizlar 36+5 haftalık hamileyim, detayli ultrason yaptirdim güzel cikmisti. En son 2 gün once kontrole gittigimde doktor kizimin karın çevresinin küçük kaldigini söyleyip yarin icin bir daha gel bakalim gelisiyormu dedi, eger gelişmiyorsa seni sevk edelim dogumu biz başlatalım dedi, acikcasi cok üzüldüm bu 2, hamileleğim ilk oglum 38+6 da kendi sancilarimla normal dogurmustum. Bundan sonra seni daha sık takip edeceğiz dedi yarin tekrardan gidecegim bu sekilde benim gibi yaşayan oldumu dogumu suni sanci ilemi baslatiyorlar nasil oluyor biraz bana bilgi verir misiniz 😔