HaticeElmas Merhaba bende 34+4 dum Bi kaç gündür bebegmn harektlri yavaşladı sizde de öylemi artk tekmede atmyr ama seyirmelrni hissdyrm
Anneballari58 HaticeElmas büyüyünce normal tabiki tekme önemli değil hareketlerini sayman yeterli artık seğirme de bi hereket
HaticeElmas Anneballari58 ya eşim dün yanlışlıkla koluyla karnıma vurdu o an birz ağrı hissttm ama geçti sonra harektlrini hiç hisstmdm ama bugn hissdyrm o yüzden birz tedirgn oldm
Hasretim1018 34+2 güzel hamişler bizimde erkek ama günler geçmiyor ağrı yok şimdilik sizde hazırlıklar tamam mı boy kilo nedir
astroloji123 Ağrı bende de yok yada anlayamıyorum ilk olduğu için inşallah çok bekletmez Mart sonun da gelir normal doğum olarak inşallah 🤲 hazırlıklarımız tam değil geçen hafta da doktora gittiğim de boy 43 cm kilo 2420 gramdı Doğuma kaç olur acaba ?
Hasretim1018 astroloji123 canım ne güzel 2427 gr 49 cm nisan 6 normal olursa 36 haftada nts dedi doktor benim tüp bebek ama normal doğum istiyorum hepimizin hakkında hayırlısı artık sağlıklı olsunlar inş