bsglll https://hizliresim.com/468wvmp 3 4 ay önce düşük yaptım sonra her ay düzenli adetimi oldum zamanında. Bu ay gebelik planladım ve inofolic içmeye başladım. 2 Ağustosda adet oldum 6 ağustosta bitti ve ovulasyona başladım. Bugün 13. Günüm ve kanamam başladı. Dün vajinal muayene oldum çatlama olmamıştı. Bugün çatlama olmuş olabilir mi acaba testlere bakar mısınız.
bsglll kumsalanne 3. Test biraz daha koyu gibi pik olup sabah çatlama olmuş olabilir mi acaba test ile yakalayamadm belkide
kumsalanne bsglll öyle olması imkansız yumurta 24 -36 saat arasında çatlar koyuluk yeterli değil. T c den daha koyu yada aynı renk olması gerekir.
bsglll kumsalanne doktora gittim bugün çatlama olmuş canım. Büyük ihtimalle pik kısa sürdü ve test ile yakalayamadım
Deletedmom_787 Kızlar sat 28 temmuz bat 25 ağustos, 1 ağustosta ovulasyon testine başladım düne kadar hiç koyuluk görmemiştim dün yumurtlama olmuş olabilir mi ? Bugün test silikleşti :/
bsglll Deletedmom_787 test markası ne canım. Bende de aynı şey oldu pik görmedim ama çatlama olmuş belki seninde öyledir
bsglll Mariam1 test artımed ama çatlama olmuş zaten muayene oldum. Büyük ihtimalle pik kısa sürdü test ile yakalayamadım. 3. Test çünkü diğerlerine göre koyu o gece pik olmuş olabilir
fatmaklcasln busrax_ saat 16:00 yaptım malesef eşim şehir dışında bugün 3 gün oldu eve geleli ve yarın sabah dönmek zorunda
busrax_ fatmaklcasln benim sabah bu şekilde olan koyuluğum akşam aşağıdaki gibi oldu. saatler bile farkediyor.
fatmaklcasln busrax_ o zaman ben akşam 11 gibi yine yaparım inşallah çatlar bu ay es geçmez olmazsada diğer ay devam siz kaç aydır deniyorsunuz
busrax_ fatmaklcasln ben aralıkta kürtaj oldum hala gebelik olmadı hiç bir sorun yok eşimde de bende de bu ay rahim filmi çekildim o da normal inşallah bu ay pozitifi görürüz. Siz kaç aydır deniyorsunuz