4+1 deyim dün 2 kere tahlil yaptırdım sabah yaptırdığım sonuclanmayınca aksam bidaha yaptırdım ama o da sonuclandı bugün . Sabahki 78 aksamki 111 çıktı , kese görünür mü acaba bu betayla yarına randevu aldım. Arkadasım da 4+1 de görmüş ama betası kaç bilmiyorum kese görmek betayla mı alakalı acaba