Merhaba arkadaşlar 18 günlük bebeğimin kalbinin delik olduğunu öğrendik bugün doktor korkulacak bise yok dedi 3ay sonraya kontrole çağırdı. Bu durumu yaşayan varmı sonrasında geçiyor mu?
İkiz hamilelikti benimki detaylı ultrason da yaptırmıştım hamileliğimde ama bişe görmediğini söylemişti doktor. Bu durumu yaşayan varsa lütfen tecrübelerinizi bana yazar mısınız😓