Merhaba hanımlar 34 haftalık hamileyim daha önce enfeksiyon olduğum için doktorum fitil vermişti 33 haftalıkken gittiğimde aynı şikayetim devam ettiğini söylediğimde tekrar ilaç vermeyi önermedi bugün başka bi doktora gittim o fitil ve flora düzenleyici hap verdi siz olsanız kullanır mıydınız ?