Kızlar oğlum Ekim 2020 doğumlu anasifina seneye göndersem olurmu bebekle zor olucak alıp koymak diye düşünüyorum,seney birinci sınıf zorunlu çıkarsa mecbur bu sene anasifina da göndermem gerekck benle aynı durumda olan varmı evdeki cocugumada haksızlık etmek istemiyorum aslında cunku evde çok sıkılıyor kardeşi geleli huylarida değişti gitmesi iyi olurmu acaba onun icin