Aysima51 ilk havuza gidecektim diye tedbiren kan vermiştin 60 çıkmıştı 3+5ken. Yükselmesini bekledim sabrettim beta takibiyle uğraşmak istemedim sadece bir hafta sonra kan verdim tekrar. 2500 çıktı 4+5te. Bir hafta sonra 5+4te kese için gittim kan takibi yspmadığım ve erken doktora gitmediğim için şu an baya memnunum