Kızlar ücretli öğretmenler 32. Haftada iş göremez raporu alıp idareye teslim ediyor doğumdan sonra ise sgk dan doğum parası alabiliyormuş. 90 gün prim şartı varmış. Geçen yıl full çalıştım. Bu yıl da ücretli gelir. 4 buçuk aylık hamileyim dogumum ocağın ortasına denk geliyor. Böyle doğum parası alan var mı. Varsa ayrıntılarını yazabilir mi? Bir de ne kadar tutarda para aldiniz?