Melisssa3 Kızlar açlık kan şekerim 82 Tokluk kan şekerim 76 geldi neden böyle oldu anlamadım normal mi sizce
Esseraa22 @Melisssa3 belki kahvaltıdan kaynaklı olabilir 1.saatmi verdiniz 2.saatte mi verdiniz ondan dedim doktorunuz bişey dedimi
Melisssa3 Esseraa22 1. Saat verdim hiç ekmek yemedim normalde de yemiyorum zaten sorun olmaz diye düşünüyorum doktoruma bildirdim geri dönüşünü bekliyorum
Esseraa22 @Melisssa3 anladım yok sorun olmaz dusuklukte ya tekrarlar yada dikkat etmenizi söyler geçmiş olsun