Nursinnn Bende 33 haftaya girdim. Magnezyum kullanıyordum ve hiç bir fayda etmiyordu doktorum kalsiyum verdi 5 gün üst üste kullandım şimdi haftada 3 e döndük. Faydasını da gördüm gerçekten. İlacın ismi Calcimax su da eritilenlerden.bende ağrıdan uyku bile uyuyamıyordum.