r_mlk Kızlar canım aşırı ananas çekti yesem bi sıkıntı olur mu bilemedim uygulamaya göre 10+4 ama ultrasonda bugün 11+0 bebeğim 3 gün önde gidiyor bi problem olur mu ananas yemenin
svgnn r_mlk ben 8 ve 9. haftalarda bilmeyerek yemiştim 4 dilim kadar. Doktora sorduğumda aşırıya kaçmadığı sürece azar azar tüketilebilir dedi.
269522 r_mlk hiçbir şey olmaz canım erken doğum riskin vs yoksa çünkü rahim ağzı belli bir olgunluğa geldiğinde yumuşadığında ananas etki edebilir rahim ağzı o olgunlukta değilse çok da bir etkisi olmaz
mavi123_ r_mlk ben ilk haftalarda bir kaç gün arayla 2 tane yedim hemde canavarca tek başıma yedim diyebilirim ama sonra internette araştırdım ki iyi değilmiş gebelikte ama çok şükür birşey olmadı
r_mlk svgnn 269522 Çok teşekkür ederim kızlar googleda yenmemesi gerekiyor falan yazıyordu içimi rahatlattınız