Şu an 21 haftalık hamileyim bebeğin çok iri hemen yaptırman gerekiyor öncesinde de şeker yüklemesi yaptırman gerekiyor dediler fakat devlette yer yok özellerde 10.000 kendi doktorumla henüz görüşemedim ilçede şu anda Senin vaktin yok yok bu hafta yapacaksın ya da hiç yaptıramazsın bebeğin de çok iri yaptırman gerekiyor diyorlar ya aranızda yaptırmayan veya yaptırmadığı için pişman olan var mı??