Baby_is_loading geçmiş olsun canim bende 36+1 in 17 gün sonra sezeryanim olacak inan usutmemek için dışarı bile çıkmıyorum ıhlamur nane limon felan gibi şeyleri zaten denemissindir benimde bildiğim onlar zaten ama bol boool su iç ki vücut kendini tazelesin bakterileri atsın dinlen ve terle canim