@“Zero93”#Pazartesi günü doktora gittm 2. Kontrol için karnımdan baktığında bebek gözükmedi vajinalden bakınca gözüktü bebek geriden geliyor dedi normalde 7 haftalıktı bugünde çok hafif lekelenme oldu riskli bir durum mu pazartesi randevum var tekrar bekleyeyim mi yoksa yarın hastaneye gideyim mi bu durumdan dolayı