pcosluannik bence doğru zaman yani. Bunun kararını tabiki eşiniz ve siz verirsiniz ama hem senin yaşın hem kızının yaşı itibari ile dedim. Oğlumu 29 yaşında doğurdum şuan 3 yaş 3 aylık ben 33 haftalığım. Yani araları 3,5 yaş falan olcak ben 32 yaşındayım. Yaza denk geldiği için mi bilmiyorum ama hamilelik zor geçiyor valla hem oplum çok hareketli hem sıcaklar. Bide gece uykusu anlamında tam rahata erdiğinde bi dönemdeyim deidm iyi ki şimdi yapmışım yoksa hayatta yapamazdım 😂