Nalkan yok canim önden olmasi doğumu etkilemiyor demişti bana doktorum benimki günü ile uyumlu gerçi ama sormuştum. Sezeryan icin 38i doldurmuş olman yeterli canim en fazla benim gibi 38+4+5 lere verir 39 u beklemiyorlar zaten 38 de gelişimi tamamlanmis olduğu için.