Betuel11 Merhabalar keçiboynuzu çok yararlıymış ve kan yapıyormuş bu yuzden aldım yıyorum ama kafama takıldı internettede bir açıklama bulamadım hamilelik dönemınde keçiboynuzu yiyen varmı?yada bu konuya dair bir fikri olan, acaba zararlımıdır ki?🙄
Anneballari58 Betuel11 pekmezin her çeşiti çok faydalı ben üzüm pekmezi kullanıyorum keçi boynuzunu yemeyi tercih ediyorum
Senoss5334 Bende yiyordum kan yapsın diye, doktorum şekeri yükseleceğini yememem gerektiğini söyledi. Kan için ilacını kullan yeter dedi
Kubrass Bende el yapımı kullanıyorm içinde katkı maddesi olmadığı sürece sıkıntı olcağını düşünmüyorum cok faydalı bir pekmez sabahları aç karnına ilaçtan önce bir kasık içiyorum bende ☺️