1ozlemk Bugün hastaneye gittim 2li tarama için ultrasonda bebeğim 13+4 çıktı 4 gün ileriden mi gidiyor yani ? Bilgisi olan paylaşabilir mi ?
myangelson 1ozlemk normal 2 haftaya kadar ileri-geri çıkmaları normal karşılanıyor. Daha küçük zaten büyüdükçe yakalar direk gününü
bihtergokce Bi ileride olur bi geride olur o sürekli değişir tam günü gününe gitmez bebeğin duruşundan cihaza kadar birçok da faktör var yani bebekle alakası olmayabilir ama bebekte de 2 hafta ileri/geri normaldir merak etmeyin
bihtergokce Bi ileride olur bi geride olur o sürekli değişir tam günü gününe gitmez bebeğin duruşundan cihaza kadar birçok da faktör var yani bebekle alakası olmayabilir ama bebekte de 2 hafta ileri/geri normaldir merak etmeyin