Nisan35 Arkadaşlar 14.haftamdayim boğazında beyaz bir leke ve ağrı var zencefil çayı içiyorum ama doktora gitmek gerekli mi ? Bu beyaz lekeden mikrop kana karışıp bebeğe gider mi