Merhabalar. Dün devlet hastanesine gittim karından ultrason yöntemi ile bakıldı. Düzensiz kese şekli var dedi cok da olumlu konuşmadı beta hcg istedi 10.000 üstü deger gözüküyor . Özele gideyim mi bebek gözükmemesi normal mi ? Bos gebelik mi yoksa boşa mi umutleniyorum