Maya07 Diyarbakır Memorial Aydın Ilgın her doktor postunda onerdigim canım doktorum o kadar memnundum ki kendisinden. Geçen sene tayin ile ayrıldık Diyarbakır’dan doktorumu çok aradım bulamadım Aydın hocam gibisini 🥺 ilk hamileliğim çok zorlu riskliydi kendisi o kadar profesyonelce ilerletti ki, en son da acil sezaryene aldı erken doğum yaptım hayatımı kurtardı diyebilirim. Bebeğimi kaybettim memlekete geldik telefonla bizzat arayıp baş sağlığı diledi mastıt olmuştum oradan reçete ile ilaç yazdı. Allah bin kere razı olsun kendisinden. Tekrar hamile kaldığımda kendisinde devam etmeyi çok isterdim ama nasip değilmiş. Tam taşındık hamile kalmışım 🥲 önceden belli olsaydı uzatma verirdik sırf Aydın hocada devam etmek için