Kelebekkkk34 Merhaba kızlar yumurta takibi yaptırmam gerekiyor avrupa yakasında gidip memnun kaldığınız doktor var mı?
Elif_8 Ben şişlide Türkiye hastanesi var oraya gidiyorum orada aslı Şevket Coşkun isterseniz araştırın. Şu an aşılama sürecine girdik 2 senedir neredeyse kendisi ile ilerliyorum açıkçası memnunum
Elif_8 Kelebekkkk34 şöyle 3 kez çatlatma tedavisi uyguladık ama ben çok ara vererek yaptım. Şu anda aşılamaya başladım nasipse bakalım.. yani 2 yıl devamlı gitmedim doktorumda biraz bu konuda söylendi bana tedavi aralarını çok uzatıyorsun vs diye şimdiden sonra daha fazla üzerine düşeceğim tabi ama umarım gerek kalmaz diyelim