Zeynep2929 bazı doktorlar balık yağı kullanılmasını istiyor. Decavitte yok omega3 o yüzden ek alınması gerekiyor. İlk hamileliğimde doktorum kullandirmisti ama bu hamileliğimde farklı ildeyim bir sürü doktora gittim hiç biri kullan demedi. Ben sordum şart değil çok istiyorsan git eczaneden bir tane al iç dediler 😄🤦🏻♀️