geleneksel1annem deryakrgz ay yok öyle bişey 😂😂 normal doğumda bebeğe geçer enfeksiyon gözüne gelir falan gibi laflar duydu bu kulaklar 😂😂 insanlar çok korkunç yani doktorundan başka kimseyi dinleme
birsak @deryakrgz canım bende kullandım ve hamileliğimin başından beri tekrarlıyor enfeksiyon bu hafta gene fitil verdi doktorum ve bir sprey bir kaç gündür kullanıyorum iyi geliyor gibi bakalım inşallah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız
Seyda-06 deryakrgz ben idrar yolları için değil ağır bi boğaz enfeksiyonu geçirdiğimde kanımda enfeksiyon çıkmasıyla kullandım bi sıkıntı olmadı