Meryerm0818 Kızlaaaaar sonunda ben isim buldum yani içime sindii. Sizinle de paylaşmak istiyorum. Kararsız değilim ama bundan daha güzel isim var derseniz yine de fikirlerinizi bekliyorum. Kızımızın adı Hüma olsun dedik. Nasıl sizcee 🥹💕
AysegulGokmen Meryerm0818 çok güzel bir isim biz de kızımızın adını Zeynep Hüma düşünüyoruz isimleriyle yaşasın prenseslerimiz 🎀🌸