Kizlar sol kalcamdan bacagima dogru inen bir agri vardi 2.trimesterda. Uzun sure yattiysam ya da oturduysam kalkarken agri saplaniyordu ama birkac adim sonra geciyordu. Bebek baski yapiyordur normaldir demisti doktorum.
Simdi 35.haftamdayim ve 10 gundur o agri tamamen kayboldu ama daha feci sekilde sag kalcama ve bacagima gecti. Artik otursam kalksam yurusem fark etmiyor, hic gecmiyor. Adim attigim an topalliyorum, sag kalcamdan bacagima inen bir agri aci var hep. Bu haftalarda boyle olmasi normal mi? Sizlerde de var mi