Parek00 doktor bulundu kız dedi ama ilk oğlum da 12. Haftada kız 16 da erkek dendi ve öyle de kaldı ikinci oğlumda 11. Haftada kız 14.haftada erkek dendi ve yine öyle kaldı şimdi bu da 14 haftalık ve yine ilk kız dendi o yüzden artık güvenemiyorum bu arada doktorlar hep farklıydı