Geçen hafta ben de enfeksiyon yüzünden kullanmak zorunda kaldım, hamilelikte kullanılabilen antibiyotikler var doktorunuz ondan verir zaten. Açıkçası ben de parol bile içmeyen biriydim ama enfeksiyonun bebeğe zarar verme fikri daha çok korkuttu ve antibiyotik kullandım.