Kizlar 35 haftayiz faranjit olmusum dun saglik ocagina gittim crp vs cikmadi burun akintim falan var grip gibiyim bugun 3. Gunu doktorum augmentin 875 mg yazdı saglik ocagindaki doktor antibiyotik kullanma dedi ama kendi doktorum kullan bebege gecmesin diyor 35. Haftaya kadar parolu bile totelde 4 kere icmisimdir sizce napiyim daha once kullanan oldu mu yada doktorunuz sizde nasil bi yol izledi