ozlem7090 Kızlar selamlar , ikili tarama testlerini kacinci haftalarda yaptırdınız , ya ben 11.haftada yaptırsam diye düşünüyorum da erken mi olur ? Doktorum da 11. 12.haftalar uygun gelebilirsin dedi ama bilemedim 🤷🏻♀️🌸
ebrarkus ozlem7090 12. Haftamda yaptırmıştım ben.. Genelde de o zaman zarfı içinde yapılıyor diye biliyorum