Kızlar gebeliğim 26 haftasındayım fakat akıntık belli dönemler yoğunlaşıp belli dönem azalıyor onlardan birtaneside bu bir iki gündür var akıntımın etrafında ıslaıklık oluyor Buda iç çamasırımı ara ara ıslatıyor bu normalmi acaba bazen bebeğin sıvısı diyorlar bazen ise belli aralar rahim kendini temizlemek için gebelikte bu tarz akıntı normal diyor herhangibir ağrı sızı yok sadece geçen 2 hafta önce kan verdim idrar yolunda biraz enfeksiyon çıktı şu içerek atılır ilaç vermim dedi enfeksiyon dan mı acaba böyle yoksa gebelikte normal mi