Edaisik055 9+4 üm regl olacak gibi bel ağrısı ve kasık ağrısı var. Huzursuz hissediyorum. Panik atağım her şeyi bebeğe bağlıyorum. Normal mi bu ağrılar sancılar 😫
lilcherry Ben de öyle hissediyodum o haftalar şu an 14. Haftadayım ağrılarım geçti çok şükür. Doktora sorduğumda rahimin büyümesi olarak açıklamıştı. Bence endişeye hiç gerek yok ama akıntı vb durumlarınız varsa doktora danışmakta fayda var.
Edaisik055 lilcherry akıntı bembeyaz var ama öyle aman aman bir akıntı değil sadece regl olacak gibi bel ve kasık ağrısı var
lilcherry Aynen benimde öyle akıntılarım oluyordu evde belimde polarla dolaştım bir ara, karnınızı sıcak tutarsanız hafifler inşallah. aa aklıma geldi belki vitamin eksikliğindendir