Kendinizi üzmeyin lütfen, sonuçta elimizde tartı yok çocuğu koyup bakalım her makina farklı hassasiyette demişti bana da doktorum. İlk haftalarda dört beş gün önden gidiyordu bende de şu an 21 hafta kendi haftası ile birebir uyumlu, ben de gerileme oldu sanmıştım ama zaten iki haftaya kadar normal sayılıyormuş.