Feride9595 canım ben aldıklarımı kısaca yazayım sana bizde 37+6 olduk;
Anne Bebek çantası
İki tane hastane çıkışı
Altlı üstlü takım 3-4 tane
Ayaklı alt pijama üst için kısa kollu sıfır kollu ve uzun kollu zibinlar ( bunları birinden de alabilirsiniz çünkü bebek bu dönemde bunları çok giyicek sık değiştirilecek kıyafetleri ama çabuk büyüyeceği için uzun zaman giyemeyecek, bende kuzenimden aldım bunları)
Ayaklı tulum üç tane bir tane ayaksız tulum
Çoraplı alt iki tane
Bir tane peluş kalın battaniye
Bir tane hastaneden çıkarırken kullanmak için kuzu yünü battaniye
Penye battaniye
Müslin örtü bir kaç tane (hem kundak için hem banyodan sonra kullanım için hem de bebeğin kucağıma aldığımda kıyafetime örtmek için, puset üzeri için de güzel oluyor.)
Bol bol ağız mendili. Penye +müslin
Çorap ben hem havlu hem ince 12 tane aldım diğer takımlarda da var zaten
Şapka, bere
Yelek (bir kaç tane penye+örgü)
Bonyo havlusu
Küvet, kova vs.
Şampuan, bebe yağı, ıslak mendil, yenidoğan bez, tırnak makası, emzik, biberon, burun aspiratörü