Kalbimde Kızlar afedersiniz 26 haftalık hamileyim akıntım ara ara çok oluyor örneğin ortadı hafifböyle sarımsı akımtı ama iç çamasırı. ıslanıyor normalmi
cebeci Kalbimde benim de ara ara oluyor, yeni tahlil verdim ancak enfeksiyon yok, ebeye sorduğumda da normal demişti.
bilgemomy Kalbimde normel canım doktoruna yine de danış benimde o haftalar vardı azaldı 29. Haftaya girdim ıslaklık azaldı , sarı akıntı her zaman enfeksiyon değil onu da tabi yine danışın bazen vücut o şekilde reaksiyon gösterebiliyormuş benim hep sarı da durumum farklı o yüzden kıyaslayamıyorum :)
Senacanblt_ Kalbimde bende 20 haftaya gireceğim ve çok afedersiniz neredeyse günde 3 kere çamaşır değiştiriyorum her gün
imcakir Benimde akıntılarım bazen sarımtrak geliyor ama tam sarı da diyemem hafif krem rengimsi diyim Çok açık bir sarımtraklılık normal oluyor o benim için Ama normal olmayan bir şeyse ve yanma vs başka belirtiler de eşlik ediyorsa enfeksiyonudur
pisipisipisi Benimde dediğiniz gibi akıntım vardı bazen çok bazen az geliyordu doktoruma söyledim, yanma kaşıntı vs yoktu ama kontrol edip fitil verdi iki tane. İsterseniz doktorunuza danışın, ben normal sanıyordum.
Kalbimde cebeci Aynn cnm kimisi normal diyor sizinde ıslanıyor muydu iç çamasırınzı birde benn bebeğin hareketlerini mesela bir gün çok yoğun hissederken diğer günler az hisediyorım
imcakir Kalbimde evet normal Bazen terden bazen akıntıdan çok ıslanıyor Değişiyor Enfeksiyon da olabilir tabi ama mesela benim doktorum çok ileri derece de bir şey olmadıkça ilaca karşı bol su iç diyor Zaten tek çözümü o sen su tüketimini arttır kefir felan probiyotik al Hareket konusunda gelince evet öyle oluyor her gün aynı miktarda ya da düzeyde etmiyorlar Bazen dalgalanma olur bazen tekme olur bazen çok hareketli olur değişiyor yani Gün içinde hissediyorsan bir hareket sorun yok
imcakir Kalbimde evet normal Bazen terden bazen akıntıdan çok ıslanıyor Değişiyor Enfeksiyon da olabilir tabi ama mesela benim doktorum çok ileri derece de bir şey olmadıkça ilaca karşı bol su iç diyor Zaten tek çözümü o sen su tüketimini arttır kefir felan probiyotik al Hareket konusunda gelince evet öyle oluyor her gün aynı miktarda ya da düzeyde etmiyorlar Bazen dalgalanma olur bazen tekme olur bazen çok hareketli olur değişiyor yani Gün içinde hissediyorsan bir hareket sorun yok