Kızlar merhabalar. Ben bugün itibariyle 40+1 oldum ama bebeğimin gelmeye hiç niyeti yok 😂 Şu an için daha kanala bile inmemiş ve hiç sancım da yok. Bu durumda olup sonradan kanala giren olur mu acaba. Normal doğum yapmak istiyorum ve ilk hamileliğim. Bilgisi olan annelerden fikir almak istiyorum 🥰🥰