Ben daha yeni toparlıyorum iki gece üst üst yüksek ateş yaşadım. Bana da aynısı dendi. Kadın doğum doktoruma da göründüm bir problem yok dedi. Sadece bol su. İlk gebeliğimde de yaşamıştım. Bir sorun olmamıştı. Ama ateşin sebebini bulup tedavi olmak önemli. Ben mide bağırsak enfeksiyonu geçiriyorum. Kanımda enfeksiyon çok yüksekti. Antibiyotik başlandı.