nurrellaaa Ya bacılarım şimdi ben 10+5 günlüğüm çok ateşim vardı acile gittik doktor baya yüksek dedi 38.7 felan her neyse bana bi yine kadın doğuma da görün dedi serum verdi sadece .Bende korktum ne biliyim hamilelikte yüksek ateş yaşayan var mı
Zeynep0742 nurrellaaa bende 8-9 haftalıkken ağır grip , öksürük ateş yaşadım paroldan başka bişey vermediler. bir buçuk ay çektim resmen ölüyorum zannettim çok kötüydü.sende en kısa zamanda iyileşirsin inşallah 🤲doktoruna söyle mutlaka
myangelson nurrellaaa hamilelikte yüksek ateş istemiyorlar. Bende ağır grip geçirdim sağlık ocağındaki doktor ateş ölçer al kendine ateşini ölç sürekli 38 i gördüğün an acile git demişti
HaticeArCi Kendi doktorun bı görse iyi olur başka doktorlar alanı olmadığı bakmalar riske atmayın bana kalırsa
nurrellaaa Valla benim yüksekti acile gidene kadar orda da yüksek çıktı umarım bi zararı olmamıştır yavruma ya
nurrellaaa Valla benim yüksekti acile gidene kadar orda da yüksek çıktı umarım bi zararı olmamıştır yavruma ya