Demtserkan 2611seher_ beni kadın doğum doktorum direk yönlendirmişti birbirlerini tanıyorlar, ama ramatloji diye alınabiliyor önceden almıştım çünkü
Demtserkan 2611seher_ ramatloji iç hastalıkları diye geçiyor diye biliyorum ama ben öle almıştım , neden alınamıyor acaba
endlesslove1 Demtserkan iç hastalıkları dahiliye oluyor dahiliye yeşil alan açıyor öyle romatolojiye gidiliyor
2611seher_ Demtserkan inşaAllah beni de oraya yönlendirir canım dahiliyeye alıcam da randevu bulamadım aynı güne farklı şeghirden gelicem birde
2611seher_ 2611seher_ Demtserkan canım birde eşime de test yapılsın istiyorum onun adına da randevu almam gerekiyor mu yoksa benim randevumla verebilirmiyiz ikimizde
2611seher_ 2611seher_ Demtserkan canım birde eşime de test yapılsın istiyorum onun adına da randevu almam gerekiyor mu yoksa benim randevumla verebilirmiyiz ikimizde
Demtserkan 2611seher_ tıbbi genetik bölümü ne eşiniz ile birlikte gitmeniz lazım zaten ordada eşinizden alırlar, , biz birlikte gitmiştik o ara almışlardı kan tahlili, yani biz almamıştık eşime randevu sadece kendime almıştım ama birlikte gidin mutlaka,