Yusesb
Yanlış anlaşılmasın da ben çok pahalı bişey almaya karşiyım. Yani sonuçta insanız bugün beğendiğimiz şey yarın hoşumuza gitmeyebiliyor. Yani şahsen ben öyleyim. Örneğin oğlumda köyü renk bir normal bebek çantası almıştım. Aradan 3.5 yıl geçti iyiki yırtılmış diyorum daha farklı renk ve modeller hoşuma gitti çünkü. Ama çok çok pahalı kaliteli bişey alsaydım mecburen bundada kullanmış olacaktım . Şimdi kızım için bej renkte aldım belki ilerde bu renkte de sıkılacağım 😂 yani yine siz bilirsiniz ama benim bakış açım bu 🐰