Normalde 6 gün süren adetim 2 gün geldi kesildi 4. Gün lekelenme oldu sadece . Kasıklarımda ağrı var . Genital bölgem de de çok sızlama şeklinde ağrı var. İdrar yaparken yanma var. Bir ara sırt ve belimin tam ortası ağrıdı.
Şimdi böyle olunca yine şüpheye düştüm ama onun dışında şu anda çocuk düşünmüyorduk.
İdrar yolu enfeksiyonu olduğumu da düşünüyorum ama hep olurum hiç böyle olmamıştı