seva-1 İlk doğumumu orada yapmıştım ben covidli iken doğum yaptığım için hiç ilgilenmediler yanıma gelemediler yani çok memnun kalmasam da iyiydi diyebilirim aşırı kötü de değildi şimdi covid kalmadığı için güzel ilgileniyorlardır bence korkudan çok gelemediler benim yanıma