Masalceylan Geceden beri karnım acayip ağrıyor hlada devam ediyor belimde de ağrı var tuvalete de çıkıyorum aslında ama anlamadım doğum belirtisi filan olabilir mi ki
myangelson Masalceylan kasılma da eşlik ediyor mu? Düzenli aralıklarda geliyor mu? Hareket edince veya dinlenince geçiyor mu? Şiddeti gittikçe artıyor mu?
queenanne1 Masalceylan tuvalete çok sık mı gidiyorsunuz? ben ishal olunca anladım doğumun başlayacağını, bide haftanız kaç?
Masalceylan myangelson karnım çok sert cnm bebek aşırı hareketli baskı yapıyor kasılmam da düzensiz ama oluyor arada anlayamadım ya ishal falan da değilim bildiğim ishal olunur sonlara doğru
Masalceylan queenanne1 evet sık gidiyorum ama ishal değilim karnım çok sert büyük abdestim varmış da yapamiyormusum gibi aslında gidiyorumda
Sren1289 Masalceylan muhtemelen kasılmalar baslamıs ama düzenli değildir doktora gidin bence. Cünkü dogum sancısı dedikleri sey kakan var ama yapamıyorsun gibi bi his
myangelson Masalceylan bence bir muayene ol en iyisi kasılma da varmış bebek de çok hareketli diyorsun tuvalete gittiğin halde tuvalet hissin de varmış
Kbrkrnrtn Bende geceden beri böyleyim sanli kendim yazmış gibi okudum dr gidicem buhün 39+1 im inşallah sağlıcakla gelir biran önce 🤲🏼
Masalceylan myangelson gidicem cnm devlete gidiyorum devlette bakarken sanki zorla bakıyormuş gibi davranıyor o yüzden acele etmiyorum