Selenay147 Kızlar her aşılamada ayrı rapor mu çıkıyor İlk aşılamam olumsuz sonuçlandı ilinciye gececegız aynı rapor üzerinden mi alınır ilaçlar
-Cennetkusuannesi- Selenay147 ayrı cıkıyor canım bende ikincideyim şuan ayrı aldım ilaçları devlette yapıyorsan tüp bebeğe geçiş yapabilmek için 2 aşılama şartı varmış oyuzden o rapor kullanıldı gözükmesi lazımmış